Joepie! Vakantie!

Het is me gelukt om nog een dikke week vakantie te krijgen :D

Ik ben er echt wel blij om en ik ga hem goed kunnen gebruiken, al is dat ook wel een kunst: je tijd goed gebruiken. Ik heb alweer de neiging om mijn vakantie veel te vol te proppen met alles wat ik al veel te lang niet meer heb gedaan, naar mijn zin dan, of waar ik anders veel te weinig tijd voor heb.
Een van de dingen waar ik zeker over moet waken van mezelf is dat ik dus voldoende rust in plan.

10 gedachtes over “Joepie! Vakantie!

  1. Maak een goede, realistische planning,…dat kan je zeker!! En als iets niet lukt is dat geen ramp hé,….laat het gebeuren en geniet voor je weer op je nieuwe functie alles uit de kast moet halen,..:-)

Geef een reactie

