Dactylografie

Ik wil mij eerst en vooral verontschuldigen omdat ik niet meer kom lezen en reageren… Voorlopig geen tijd en energie meer voor.

Toen ik Melody haar reactie las dacht ik dat het toch weer even tijd was om iets te laten weten van mijn kant uit. Ik vond de 2de week echt veel vermoeiender dan de eerste week. Het is sowieso al relatief zwaar met de opleiding maar er komt ook nog eens bij dat ik op 2 verschillende afdelingen sta. De eerste week werkte ik alleen bij het archief maar de voorbije week heb ik afgewisseld: maandag, woensdag en vrijdag archief en dinsdag en donderdag dactylografie. Ik denk dat die combinatie het nog vermoeiender maakte want ik was zo moe… Niet normaal.

Ik heb al een week op dactylografie gestaan toen ik daar stage liep en deed dat toen wel graag. Alles kwam redelijk snel terug maar toch moet ik ook nog veel bijleren. Ik heb op die twee dagen tijd een 30tal verslagen uitgetypt. Begonnen met cardiologie en pneumologie omdat die dokters redelijk goed dicteren en vast schema volgen waardoor het ook weer makkelijker wordt. Ook weer super lieve collega’s daar. Moeilijk om uit te drukken hoe blij ik ben dat ik daar terecht ben gekomen :)

13 gedachtes over “Dactylografie

  1. Rare vraag… dactylografie?
    Maar fijn dat je blij bent dat je daar werkt. En het duurt altijd even voor je weer minder moe bent. Alle indrukken zijn vermoeiend.

  2. Je hoef je nergens voor te verontschuldigen, die eerste weken bij een nieuw baan zijn altijd hectische en vermoeiend, komt vast wel goed. Neem je tijd en rust er voor. Je blog komt wel weer.

  3. Nou, voetje, als je 30 verslagen in 2 dagen heb uitgetypt heb je aardig vaart gemaakt zeg!! En dat op een nieuwe werkplek, met nieuwe thermologie ………. niet gek dat je moe bent! Alles kost gewoon op een nieuwe werkplek meer energie, zelfs de namen van je collega;s onthouden (als je er veel hebt).
    Doe rustig aan, en het geeft niets hoor dat je niet bij ons komt lezen, je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk.

  4. Je doet het kennelijk goed en daar gaat het maar om. Ik wens je daar een heel prettige tijd.
    En wat dat reageren betreft, dat is jammer maar er is niets aan te doen. Je moet nu eenmaal keuzes maken.

Geef een reactie

